www.profamilia.ro /recenzii.asp?filme=on&id=607

Regia:Michael Bay
Roluri principale:Shia LaBeouf, Megan Fox
Gen:Actiune, Aventuri, SF
Durata:150
Producator:DreamWorks Pictures
Premiera în România:26.06.2009

Continuarea lunga de doua ore si jumatate si plina de violenta a filmului "Transformers", în regia lui Michael Bay, are de-a face prea putin cu factorul uman, fiind o succesiune fara capat de efecte speciale. Ca în prima parte, avem pe de-o parte un grup de roboti extraterestri, care îsi pot modifica forma, numiti Autoboti, iar pe de alta parte o hoarda ostila de creaturi similare numite Decepticoni.

Tânarul obisnuit Sam Witwicky (Shia LaBeouf) - acum proaspat student - ajunge din nou la mijloc în aceasta lupta. Si desigur alaturi de el este prietena lui, Mikaela (Megan Fox). Desi cuplul se întrece care va fi primul ce va spune "te iubesc", aflam de la mama lui Sam, Judy (Julie White), ca el nu mai este virgin, ceea ce ne face sa credem ca relatia dintre ei este deja fizica. Judy anunta cu mândrie acest aspect intim sub influenta unor droguri cumparate în prima zi de campus a lui Sam. Tatal lui, Ron (Kevin Dunn), încearca sa îsi tina sotia sub control.

Ne deplasam apoi în Orientul Mijlociu, unde Decepticonii ataca piramidele si Petra, Iordania. Acolo întâlnim doi oficial ai armatei SUA (Josh Duhamel si Tyrese Gibson) care colaboreaza cu Autobotii si birocratul Theodore Galloway (John Benjamin Hickey), sfatuitorul presedintelui pe teme de securitate nationala, care crede ca Decepticonii vor pleca daca sunt alungati Autobotii. Îl mai vedem si pe John Turturro în rolul lui Simmons, un fost agent secret. În rest multa actiune, ciocniri între metale si corpuri omenesti zburând sfârtecate.

Filmul contine multa violenta, nuditate partiala, relatii sexuale neexplicite, folosire de droguri, expresii necizelate si referinte sexuale. Biroul pentru Film al Conferintei Episcopilor Catolici Americani clasifica filmul L - adica limitat, respectiv film problematic chiar si pentru adulti. Asociatia Americana pentru Filme îl clasifica cu AP-13 - adica se recomanda acordul parintilor, filmul fiind interzis pentru copiii sub 13 ani.

Această pagină a fost listată de la adresa: http://www.profamilia.ro/recenzii.asp?filme=on&id=607